کد قالب کانون ویژه نامه ماه مبارک رمضان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1214
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 1214
بازدید ماه : 1442
بازدید کل : 154098
تعداد مطالب : 2271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 22 اسفند 1402

ویژه نامه ماه مبارک رمضان

سید ابن طاووس «ره» نقل می فرماید: که وقتی ماه مبارک رمضان فرا می رسید رنگ چهره پیامبر اکرم (ص) عوض می شد و زیاد به نماز و دعا می پرداخت.
 
ویژه نامه ماه مبارک رمضان

بوی رمضان می‌آید؛ بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه‌های دل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا.

آماده باشید که رسول خدا (ص) فرمود: «قد أقبل إلیکم شَهر الله» نسیم سعادت بخشی می وزد. آری ماه مبارک رمضان می آید.

ترنم راز و نیاز مناجات کنندگان با معبود هنگام سحر شنیده می شود، و سخن دلنشین امام ساجدین از دعای ابوحمزه ثمالی به گوش می رسد.


سید ابن طاووس «ره» نقل می فرماید: که وقتی ماه مبارک رمضان فرا می رسید رنگ چهره پیامبر اکرم (ص) عوض می شد و زیاد به نماز و دعا می پرداخت. (اقبال الاعمال)

  حالت پیامبر اکرم (ص) در دهه آخر ماه مبارک تغییر می کرد، بگونه ای که شبها را به شب زنده داری و عبادت سپری می کرد.( من لا یحضره الفقیه، شیخ صدوق)

درباره حضرت امام زین العابدین (ع) نقل شده است که ایشان در این ماه کاملا غرق در دعا و تسبیح و استغفار و ذکر تکبیر می گشت.( وسائل الشیعه، شیخ حر عاملی)


مقام معظم رهبری (مدظله العالی) :

ماه مبارک رمضان با همه‌ی برکاتش و همه‌ی زیبائیهای معنوی اش، بار دیگر فرا رسید. از قبل از شروع ماه مبارک، پیامبر معظم اسلام مردم را آماده می فرمود برای ورود در این عرصه‌ی خطیر و پربرکت؛ «قد اقبل الیکم شهر الله بالبرکة و الرّحمة». در خطبه‌ی روز جمعه‌ی آخر ماه شعبان، بنا به روایتی اینطور فرمود: خبر داد، توجه داد به مردم که ماه رمضان فرا رسید. اگر بخواهیم در یک جمله ماه رمضان را تعریف کنیم، باید عرض کنیم ماه فرصتها. فرصتهای فراوانی در این ماه در برابر من و شماست. اگر از این فرصتها بتوانیم درست استفاده کنیم، یک ذخیره‌ی عظیم و بسیار ارزشمندی در اختیار ما خواهد بود.

ماه مبارک رمضان در کلام آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: مناسبتی