کد قالب کانون پیامد های زود وارد رابطه شدن

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2465
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 2465
بازدید ماه : 2693
بازدید کل : 155349
تعداد مطالب : 2271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1402

پیامد های زود وارد رابطه شدن

عجله در یک رابطه، یک حرکت ترسناک که اغلب به خراب کردن چیزی فوق العاده خاص با یک شریک بالقوه ختم می شود. وقتی وارد یک رابطه جدید می شوید، همه چیز هیجان انگیز به نظر می رسد. شما مشتاق هستید که در مورد علاقه های شریکتان بیشتر بدانید، یک ارتباط وجود دارد، یک جرقه وجود دارد، و همه این ها مانند رنگین کمان و درخشش به نظر می رسد. شما عملا تصور می کنید که یک عمر را با آنها سپری می کنید.

ممکن است به فکر مهاجرت با فرد مورد نظر خود یا حتی ازدواج با آنها باشید. اما صبر کنید، کمی مکث کنید. شما فقط در چند قرار ملاقات بوده اید. ممکن است فکر کنید همه چیز عالی و منطقی است که آینده ای را با آن ها برنامه ریزی کنید، حداقل در ذهن خود، اما آیا این حرکت درستی است؟ آیا ممکن است در تعهد عجله کنید؟ در این مقاله در مورد پیامد های زود وارد رابطه شدن صحبت شده است.

 

علائم زود وارد رابطه شدن

حقیقت این است که عاشق شدن مانند خوردن یک دسر خوشمزه می باشد، قرار است آن را بچشید و از هر لقمه اش لذت ببرید. وقتی از مراحل مختلف صمیمیت در یک رابطه لذت نمی برید، در ساختن یک پایه قوی که یک رابطه پایدار بر آن استوار است، در معرض خطر قرار می گیرید. در اینجا برخی علائم زود وارد رابطه شدن مطرح شده است.

شما با او راحت نیستید.

آیا اغلب متوجه می شوید که اقدامات خود را در اطراف رابطه دوست پسر دوست دختری خود زیر نظر دارید؟ آیا اغلب در تلاش هستید تا بهترین رفتار خود را انجام دهید؟ اگر سر تکان می دهید یعنی زود وارد رابطه شده اید. یکی از دلایل اصلی که چرا نباید در زود وارد یک رابطه شوید، این است که هرگز نمی دانید چگونه در مقابل شریک زندگی خود واقعا خودتان باشید. این می تواند در چیز های کوچک و بزرگ آشکار شود، از ناتوانی در بیان عقیده خود تا همیشه تلاش برای بهترین ظاهر از ترس اینکه شریک زندگی تان فکر کند شما به اندازه کافی جذاب نیستید.

رابطه شما با انگیزه های خودخواهانه پشتیبانی می شود.

از ولع وابستگی عاطفی گرفته تا نیاز به امنیت مالی، زمانی که پسر ها سعی می کنند عجله کنند و دختران به سراغ کسی می روند که به اندازه کافی برایشان خوب نیست، اغلب با انگیزه های خودخواهانه پشتیبانی می شوند. چندین همجنسگرا وجود دارد که فقط برای داشتن جایی برای ماندن وارد رابطه می شوند. سپس طلایاب هایی هستند که فقط پول می خواهند. موارد سوء استفاده عاطفی نیز وجود دارد. حقیقت این است که همه آنها فوق العاده جذاب هستند و شما را وادار به ایجاد رابطه با فردی اشتباه می کنند. باید مراقب این موارد باشید وگرنه عواقب آن می تواند وخیم باشد. از از دست دادن پول گرفته تا از دست دادن هویت خود، یک رابطه با انگیزه های پنهان می تواند شما را آزار دهد.

یکی از شما قبل از اینکه نام خانوادگی دیگری را بدانید، حرف از عشق زده است.

این اتفاق ممکن است شما را متعجب کند که چرا معمولا زنان در روابط عجله می کنند، اما ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد. مردم اغلب تمایل دارند که شیفتگی را با عشق اشتباه بگیرند و قبل از اینکه فرصتی برای دانستن چیزی در مورد طرف مقابل داشته باشند، حرف از عشق بزنند. گفتن "دوستت دارم" با عجله می تواند فاجعه آمیز باشد. حتی اگر شدیدا به شریک بالقوه خود علاقه دارید، قبل از زود وارد رابطه شدن مطمئن شوید که عاشق هستید.

شما در مورد تعهد داشتن خیلی زود صحبت می کنید.

ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم و همه اجازه دارند وقت خود را با هر کسی بگذارند، قرار ملاقات بگذارند، ببینند که آیا کار درست است یا نه و سپس متعهد شوند. ما نیازی به درخواست تعهد بعد از چند تاریخ اول نداریم. متعهد شدن خیلی زود به این معنی است که از مرحله قرار ملاقات و آشنایی با یکدیگر صرف نظر می کنید. انتظار منطقی این است که انحصارگرایی را تا زمانی که سطح آسایش خاصی را ایجاد نکرده اید و احساساتتان قوی نشده است، به تعویق بیندازید. وقتی واقعا از همراهی کسی لذت می برید، دوست دارید که آن فرد برای همیشه در اطراف شما باشد. با این حال آیا مکث کرده اید و فکر کرده اید که آیا آنها نیز همین احساس را دارند؟ اگر به فضا و زمان نیاز داشته باشند چه می شود؟

پیامد های زود وارد رابطه شدن چیست

تعداد بسیار کمی از روابطی که با این اشتیاق شدید و وسواسی شروع می شوند، پایدار هستند. مطمئنا برخی از آنها واقعا منجر به روابط طولانی، شاد، سالم و حتی ازدواج می شوند، اما این ها استثنا هستند. متاسفانه، روابطی که سریع شروع می شوند، اغلب سریعتر و به طرز چشمگیری پایان می یابند تا روابطی که با سرعت متوسط تر شروع می شوند و پیامد های زیادی هم دارند که در اینجا برخی پیامد های زود وارد رابطه شدن مطرح شده است.

احتمالا در حال عاشق شدن با یک فانتزی هستید.

این تا حدودی در همه روابط صادق است، زیرا همه ما در شروع یک رابطه بهترین رفتار خود را داریم و در عین حال شرکای جدید خود را با عینک های مثبت اندیشی رنگی می بینیم و به طور کامل نقایص را درک نمی کنیم. با این حال در روابطی که بسیار سریع شروع می شوند، این پدیده بیشتر تقویت می شود به طوری که شخصی که عاشق او هستید (فانتزی) ممکن است اشتراکات بسیار کمی با فرد ایده آل شما داشته باشد که پس از فروکش کردن خیال، قابل مشاهده خواهد بود.

یکی از شما در نهایت خیلی زود خسته می شود.

اگر در یک رابطه عجله کنید، این احتمال وجود دارد که یکی از شما پس از از بین رفتن عجله اولیه عاشقانه خسته شود. اگر زمینه مشترک کافی برای برقراری ارتباط ندارید، ممکن است به زودی دلایلی که باعث می شود به یکدیگر نزدیک شوید، تمام شود. ممکن است گفتگو ها دیگر جالب به نظر نرسند و جرقه بینتان ممکن است خاموش شود. این در نهایت منجر به دلشکستگی خواهد شد و هیچ کس این را نمی خواهد. برای نجات خود از این پیامد زود وارد رابطه شدن، از عجله اجتناب کنید.

شریک شما ممکن است تبدیل به کسی شود که هرگز فکر نمی کردید.

شما فکر می کنید شریک زندگی شما این فرد شیرین، دلسوز و دوست داشتنی است. اما وقتی شرایط سخت می شود، جنبه های ناخوشایند شخصیت آنها ممکن است سر زشت آن ها را بالا ببرد. ممکن است متوجه شوید که وقتی ناراحت می شوند خشونت می کنند، یا ممکن است به شدت حسود و کنترل گر باشند. یا ممکن است فکر کنید که یک نفر را به خوبی می شناسید زیرا چند شب پر از آسیب پذیری را سپری کرده اید، اما در مورد شخص چیز های زیادی وجود دارد که نمی توانید به این زودی بشناسید.

شناختن یک شخص از درون، زمان و تلاش زیادی می طلبد و واقعا هیچ میانبری برای آن وجود ندارد. وقتی پسرها سعی می کنند با عجله وارد روابط شوند یا دختر ها از علامت های قرمز آشکار چشم پوشی می کنند، در نهایت متوجه می شوند که شریک زندگی شان می تواند نمای بیرونی از شیرینی ایجاد کرده باشد و این هرگز پایان خوبی ندارد.

ممکن است شریک زندگی شما تحت فشار باشد و فرار کند.

ممکن است احساس کنید که واقعا آینده ای را با شریک زندگی خود می بینید، اما گاهی عجله در وارد رابطه شدن و زود احساسات اولیه را بروز دادن منجر به فرار طرف مقابل می شود. به خصوص برای مردان، احساس فشار در یک رابطه آسان است. آن ها را متعجب می کند که چرا زنان در روابط عجله می کنند؟ با این حال چه مرد باشد و چه زن، عجله در یک رابطه مطمئنا بر شریک زندگی شما فشار می آورد که باعث می شود او احساس خفقان و ناامیدی برای فرار کند.

پیامد های زود وارد رابطه شدن

استرس زیادی به خودتان وارد خواهید کرد.

یکی دیگر از پیامد های زود وارد رابطه شدن، استرس است. شما در زندگی چیز های زیادی برای رسیدگی دارید. کار، دوستان، خانواده، خانه و غیره. وارد شدن به یک رابطه جدید باید به شما احساس شادابی و سرخوشی بدهد. اگر زود وارد رابطه شوید، ممکن است به خودتان استرس وارد کنید زیرا ممکن است یکی یا هر دوی شما برای یک رابطه و تعهد آماده نباشید و این هرگز خوب نیست و ورود به یک رابطه جدید مستلزم زمان، انرژی و تعهد است.

اگر در یک رابطه عجله دارید، باید زمان و انرژی بیشتری صرف کنید تا آن ها را رها نکنید و در زندگی خود نگه دارید. این امر نه تنها بر شما آسیب روانی وارد می کند، بلکه بر شریک زندگی شما نیز تاثیر می گذارد. چرا عجله در یک رابطه بد است؟ زیرا تمام تمرکز شما را به رابطه تان معطوف می کند که منجر به فشار، استرس و تنش زیادی می شود.

ممکن است بارها و بارها سینگل شوید.

هرچه بیشتر در یک رابطه عجله کنید، شما یا شریک زندگیتان نیاز به پایان هر چه زودتر آن را احساس خواهید کرد. می دانید که پیدا کردن چیزی که فکر می کنید برای شما عالی است چقدر طاقت فرسا است، مقدار زیادی از خودتان را روی آن سرمایه گذاری کنید، فقط متوجه می شوید که آنها آن کسی نیستند که فکر می کردید و قبل از اینکه بفهمید جدا می شوید.

در نهایت شما در حلقه پیدا کردن یک نفر، عجله کردن با او، عصبانی کردن او یا خسته شدن خود و شکستن یا خارج شدن از آن گیر خواهید کرد. برای جلوگیری از گیر افتادن در این چرخه، در رابطه عجله نکنید. ممکن است دلایل متعددی برای شما وجود داشته باشد که به شریک زندگی خود ایمان داشته باشید و تا جایی که می توانید و در اسرع وقت آن را انجام دهید. اگر چه باید بدانید که در بیشتر مواقع این کار به نفع شما نخواهد بود و شما را دلسرد و دل شکسته می کند. برای جلوگیری از آن، از عجله در یک رابطه اجتناب کنید. برای شناخت شریک زندگی خود وقت بگذارید. به یاد داشته باشید، کند بودن جذاب است.

سوالات متداول

 

1- علائم زود وارد رابطه شدن چیست؟

وقتی از مراحل مختلف صمیمیت در یک رابطه لذت نمی برید نشانه زود وارد رابطه شدن شما است که در متن مقاله شرح داده شده است.



2- پیامد های زود وارد رابطه شدن چیست؟

روابطی که سریع شروع می شوند، اغلب سریعتر و به طرز چشمگیری پایان می یابند که در متن مقاله پیامد های آن توضیح داده شده است.



3- آیا زود خسته شدن از پیامد های زود وارد رابطه شدن است؟

اگر در یک رابطه عجله کنید، این احتمال وجود دارد که یکی از شما پس از از بین رفتن عجله اولیه عاشقانه خسته شود که در متن مقاله شرح داده شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ازدواج شناسی
برچسب‌ها: ازدواج شناسی