کد قالب کانون آموزش طراحی از شیشه و اجسام شفاف

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2967
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 2967
بازدید ماه : 3195
بازدید کل : 155851
تعداد مطالب : 2271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402

طراحی از لیوان شیشه ای

آموزش طراحی از شیشه و اجسام شفاف

طراحی از شیشه به دلیل جزئیاتی که داره چشم شما رو بسیار ورزیده می کنه. ترسیم یک شیشه خوب نیازمند حساسیت بالاست و هنرمند باید نکاتی کلیدی رو رعایت کنه. طراحی از شیشه معمولا یکی از آموزش های پایه و ثابت در دوره طراحی از طبیعت بی جانه. اجسام شفاف مثل شیشه نور رو از خودشون عبور می دن. این مسئله باعث می شه که ویژگی های خاص خودشون رو داشته باشن. در ادامه به نکاتی درباره روش طراحی از شیشه اشاره می کنم و نمونه هایی از آثار هنرجویان دوره های غیر حضوری رنگ هنر رو برای شما قرار می دم. شما هم می تونین در صورت تمایل در دوره های آموزش مجازی رنگ هنر شرکت کنید.

آموزش طراحی لیوان شیشه ای _همراه با توضیحات _ظرف شیشه ای

نکات طراحی از شیشه

همونطور که گفتم، اجسام شفافی مثل شیشه نور رو از خودشون عبور می دن و جزئیات خیلی بیشتری نسبت به اشیای مات دارن. در مدل های شیشه ای معمولا پدیده فیزیکی شکست نور وجود داره که باعث اعوجاج در نور و سایه ها می شه. بافت اجسام شفاف معمولا صافه و اشکال و تصاویر پس زمینه داخل اون دیده می شن. سایه اشیای شیشه ای روی زمین کمی روشن تره و جزئیات نور و سایه داره. انجام طراحی شیشه با مداد حتما نیاز به یک روش لایه به لایه داره. برای این منظور می تونین از مدادهای HB , B2 , F و B6 استفاده کنید. به تصویر زیر دقت کنید.

طراحی از بطری آب
 طراحی از بطری آب - یکی از هنرجویان آموزش مجازی رنگ هنر

آموزش طراحی از شیشه نکات خیلی بیشتری داره که در دوره آموزش مجازی و غیر حضوری طراحی پایه در سامانه رنگ هنر، به طور کامل با فیلم و تصویر و نوشته انجام می شه. اگر شیوه با استاد رو انتخاب کرده باشین، تمرین ها رو در جلسه مربوطه برای استاد ارسال می کنین تا اشکالات کارها رو به شما بگه. در بخش زیر، توضیح دوره رو مطالعه کنین و نمونه کارهای بیشتری از هنرجوها ببینید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: طراحی
برچسب‌ها: هنرشناسی