کد قالب کانون انواع سبک های موسیقی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1885
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 1885
بازدید ماه : 2113
بازدید کل : 154769
تعداد مطالب : 2271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1402

انواع سبک های موسیقی- موسیقی کلاسیک

سبک های موسیقی زیادی وجود دارد که برخی از شاخه های اصلی آن عبارتند از:
1) کلاسیک، 2) بلوز(غمگین و..)، 3) راک، 4) هیپ هاپ/رپ (امروزه می توان گفت که رپ به طور کل از هیپ هاپ جدا شده، ولی برخی هنوز آن را هیپ هاپ می دانند)، 5) باروک، 6) پاپ، 7) R&B (ریتم بلوز)، 8) امپرسیونیسم( پایه ی زیبایی و کمال و…)، 9) رمانتیک، 10) اصیل(که مربوط به فرهنگ هر کشور)، 11) جاز یا جَز، 12) رگتایم(آمریکایی که از صدای بم استفاده می شود)، 13) سوینگ (می توان آنرا زیر مجموعه ی سبک جَز به شمار آورد)، 14) متال(می توان این سبک زیر مجموعه ی سبک راک یا بلوز /راک محسوب کرد)، 15) رگی یا Reggae (جامائیکایی )، 16) بوسانوا یا Bossa Nova (نوعی سبک جَز برزیلی)، 17) پانک یا PUNK (نوعی زیر مجموعه ی راک هم به شمارمی رود)، 18) الکترونیکا (سبک آمریکایی)
در ادامه بطور خلاصه برخی از این سبک ها را شرح می دهیم:

موسیقی کلاسیک


عبارت موسیقی کلاسیک به طور عام به مجموعه عظیمی از سبک ها و فرم های مختلف اما در ارتباط با هم اشاره دارد. موسیقی کلاسیک در حالت کلی خود تنها به معنای موسیقی کلاسیک اروپایی می باشد. البته در پاره ای از موارد از این اصطلاح برای اشاره به موسیقی سنتی دیگر ملل نیز استفاده می گردد و ترکیباتی چون Indian Classical Music یا Chinese Classical Music ابداع می گردد. از موسیقی کلاسیک نمی توان تعریف دقیقی ارئه کرد، اما به طور خلاصه باید گفت آثار این سبک همگی توسط موسیقیدانانی خلق می شود که به طور ویژه و بسیار تخصصی در ارتباط با علم موسیقی آموزش دیده اند. اثر موسیقی کلاسیک همگی بر اساس قواعد علمی موسیقی پدید می آیند. Art Music اصطلاح دیگری است که به شکل گسترده ای برای توصیف موسیقی کلاسیک و دیگر شیوه های جدی و هنرمندانه به کار می رود. این عبارت به خصوص در اواسط قرن بیستم رواج یافت و از آن برای توصیف هر نوع موسیقی اعم از غربی یا شرقی استفاده می شود. در باور عامه عبارت موسیقی کلاسیک عموما با آثار ارکسترال اشاره دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: موسیقی
برچسب‌ها: هنرشناسی