کد قالب کانون چگونه نقاشی کنیم ؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1729
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 1729
بازدید ماه : 1957
بازدید کل : 154613
تعداد مطالب : 2271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 22 آذر 1402

آموزش طراحی دیجیتال ساده و پایه:

آموزش طراحی و نقاشی دیجیتال

حالا که می‌دانیم طراحی دیجیتال شکل تازه‌ و مدرن از آموزش نقاشی است، می‌توانیم مباحث موجود در این مقوله را هم به دو قسمت طراحی دیجیتال ساده و پایه تقسیم کنیم. نرم‌افزارهای طراحی دیجیتال بسیار متنوع و گسترده هستند. مسلما ابزارهای حرفه‌ای و پیشرفته خروجی کامل‌تری خواهند داشت و گرافیست‌ها و طراحان حرفه‌ای که با کمپانی‌های بزرگ کار می‌کنند، با این نرم‌افزارهای حرفه‌ای هم آشنا هستند. اما این به چه معناست؟ به معنای اینکه این فرد حرفه‌ای روزی کار با نرم‌افزارهای مبتدی و ساده را آغاز کرده و زمانی که به آن‌ها اشراف پیدا کرد، با ابزارهای حرفه‌ای‌تر کار خود را آغاز کرد. اگر قرار باشد روزی وارد بازار کار طراحی دیجیتال شوید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود خروجی را با نرم‌افزارهای پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر به کارفرما تحویل دهید. به همین دلیل باز هم همه چیز به هدف شما برمی‌گردد.

اگر هدف شما از یادگیری نقاشی دیجیتال ، صرفا لذت و علاقه است، شاید هرگز نیازی به کار با ابزار پیشرفته نداشته باشید. اما اگر تصمیمتان بر این باشد که روزی وارد بازار کار شوید و از این هنر کسب درآمد کنید، اشراف شما به ابزارهای حرفه‌ای مزیت شما خواهد بود.

نقاشی دیجیتال

آموزش نقاشی دیجیتال طبیعت

در نقاشی دیجیتال ، ابزارهای شما همه دیجیتالی هستد. هنرمند از ابزارهای دیجیتالی استفاده کرده و نقاشی دیجیتالی را به طور مستقیم و روی کامپیوتر اجرا می‌کند. یکی از ابزارهایی که در نقطه شروع کارتان می‌توانید از آن استفاده کنید، استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ است. این نرم‌افزار برای طراحان، گرافیست‌ها، عکاس‌ها و… ابزار مناسبی است و یادگیری آن به نسبت سایر نرم‌افزارها ساده‌تر است. هنر طراحی دیجیتال به ابزار دیگری هم نیاز دارد و آن قلم نوری است. قلم نوری به مثابه مداد طراحی عمل می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آن هرچه که در فکرتان دارید اجرا کنید. برای شروع نقاشی دیجیتال لازم نیست حتما مبانی اولیه نقاشی را بدانید. زیرا نقاشی دیجیتال با استفاده از ابزارها و امکاناتی که برای شما فراهم کرده است مراحل زیادی از طراحی حذف و کار یادگیری را راحت تر کرده است. البته فراموش نکنید اگر میخواین از نقاشی دیجیتال شروع کنید حتما باید آموزشی رو تهیه کنید که بر این اساس تولید شده است و تمام نقاط ضعف یک هنرجوی تازه وارد به دنیای دیجیتال را بپوشاند مانند مجموعه دوره پرش + پرواز که برای این دسته از هنر جویان تهیه شده است. حالا می‌توانید با استفاده از ابزارهای دیجیتال، آنچه که در ذهن خود دارید را به منصه ظهور درآورید. اما این مفاهیم اولیه چه هستند؟

چگونه نقاشی دیجیتال بکشیم

آشنایی با خطوط: یک طراح باید با انواع خط در طراحی و نقاشی آشنا باشد تا بتواند با استفاده از آن نقش‌های زیبایی را خلق و اجرا کند. خط یک مسیر بصری است که به بیننده اجازه می‌دهد مسیر درست را در نقاشی ببیند.

آشنایی با شکل: طراحان باید بتوانند اشکال هندسی گوناگون را بشناسند. آشنایی با اشکال هندسی به آن‌ها اجازه می‌دهد که محدوده تفکیک شده به وسیله لبه‌ها را طراحی کنند.

آشنایی با رنگ‌ها: این یکی از اساسی‌ترین مفاهیمی است که هر نقاش و طراح باید بداند. حتی اگر شما تصمیم دارید که طراحی با سیاه قلم و مداد را یاد بگیرید، باز هم آشنایی با رنگ‌ها به دید شما در طراحی کمک خواهد کرد.

آشنایی با بافت: هنگام نقاشی و طراحی از اجسام و افراد، بافت اهمیت بسیار زیادی دارد. بافت همان چیزی است که درنهایت به نقاشی شما جان می‌دهد و آن را به یک اثر قابل لمس تبدیل می‌کند. نقاش و طراح باید خصوصیات مختص هر سطح را بداند و توانایی اجرای آن را داشته باشد.

آشنایی با فضا: بخش‌های پر و خالی هر نقاشی، همان قسمت‌هایی هستند که به اثر جان می‌بخشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: نقاشی
برچسب‌ها: هنر شناسی