کد قالب کانون ۲۰ پیشنهاد برای رسیدن به آرامش در زندگی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 829
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 829
بازدید ماه : 1057
بازدید کل : 153713
تعداد مطالب : 2271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 22 آبان 1402

20 پیشنهاد برای رسیدن به آرامش در زندگی

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی با سرعت هر چه بیشتر به سمتی می رود که مردم در پنهان ذهنشان به دنبال چیزی گمشده می گردند و آن هم آرامش واقعی هست.
به نظر شما چه اتفاقاتی افتاده است که باعث شده آرامش یک چیز دست نیافتنی شود این همه استرس و اضطراب های روزانه از کجا می آیند؟ با ما همراه باشید تا راه های رسیدن به آرامش در زندگی را مرور کنیم

راز واقعی رسیدن به آرامش در زندگی چیست

راز واقعی رسیدن به آرامش در زندگی چیست

آرامش حسی است که همیشه در هر زمانی انسانها به دنبال آن بوده اند و حتی می توان گفت اولین خواسته هر انسانی داشتن آرامش واقعی هست.
برای رسیدن به آرامش در زندگی باید تغییر را از درون خود شروع کنیم برخی از افراد فکر می کنند که عدم آرامش به علت محیط پیرامون و اتفاقات ناراحت کننده در اطرافشان است اما در واقعیت این طور نیست.

ما اگر بتوانیم در دنیای درونیمان تغییر ایجاد کنیم و سبک زندگی مان را تغییر دهیم همه چیز در دنیای بیرون تغییر می کند و ما به آرامش می رسیم.

تا کی می خواهیم منتظر اتفاقات خوشایندی باشیم که آنگاه بگوییم حالا به آرامش رسیدم! شاید آن اتفاق خوشایند جور دیگری یا به نوعی دیگر در زندگی ظاهر شوند آنگاه ما باید بگوییم که هرگز دیگر به آرامش نخواهیم رسید! در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد راز رسیدن به آرامش در زندگی بیشتر بدانیم.

وقتی ذهن خود را ساکت می کنید ، می توانید وارد دنیایی از وضوح ، صلح و تفاهم شوید.  آلیس کلترن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: آرامش در زندگی
برچسب‌ها: آرامش در زندگی