کد قالب کانون رازهای زندگی زوج های خوشحال چیست؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 637
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 637
بازدید ماه : 865
بازدید کل : 153521
تعداد مطالب : 2266
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : شنبه 21 آبان 1402

چگونه زوج خوشحالی باشیم , زوج‌های خوشحال و راضی , زوج های خوشحال

کارهای روزمره را بر حسب وظیفه نگاه نکنید، همه دوست دارند برای کارهای تکراری روزمره که اصلا به چشم نمی آیند مورد تقدیر قرار بگیرند. 

نگذارید زحمت های هر روزه همسرتان برای بهتر شدن شرایط زندگی و افزایش رفاه خانواده، بی ارزش شود و به فراموشی سپرده شود. 

 

زوج های خوشحال با جملات مثبت و عبارات شیرین یکدیگر را شارژ می کنند

همه افراد، حتی آن ها که انکار می کنند، در اعماق قلبشان دوست دارند که از آن ها تعریف شود. جملات شیرین و تعریف از یکدیگر باعث می شود که افرد احساس خوبی نسبت به خودشان پیدا کنند و متقابلا این احساس خوب را به شما منتقل کنند. 

 

جملات بسیار ساده مثل ، تو چقدر زیبایی ، با این لباس فوق العاده جذاب شده ای ، عجب دست پختی ، چه فکر بکری ، پشتم به تو گرمه ، بهت اعتماد دارم ، تو چقدر دوست داشتنی هستی ، چقدر خوبه که دارمت ، چقدر خوبه که هستی ، باعث می شود همسرتان شارژ شود و احساس بهتری که نسبت به خودش و شما پیدا می کند شما را تبدیل به زوجی شاد و خوشحال می کند. 

 

از هر فرصتی برای استفاده از جملات مثبت و تعریف از هم استفاده کنید و به هم انرژی مثبت بدهید مثلا اگر همسرتان اهل ورزش و زندگی سالم است می توانید به او بگویید پشتکار و دقتش در این زمینه برایتان ستودنی است. 

 

به خواسته های همسرتان اولویت دهید

خود شیفتگی و خودپسندی در دنیای امروز موج می زند و افراد در هر رابطه ای به دنبال منافع شخصی خود هستند. متاسفانه چنین رویکردی در زندگی زناشویی بسیار مخرب است. اگر شما در زندگی زناشویی صرفا به دنبال منافع و علایق خودتان باشید ، نیازهای طرف مقابل را فراموش می کنید و نسبت به علایق و خواسته های او بی توجه می شوید تا جایی که زندگیتان در علایق و خواسته های شخصی خودتان خلاصه می شود. 

 

چنین رفتاری در طول زمان باعث ایجاد خشم و نفرت فروخورده می شود که زندگی مشترک را به بن بست می کشاند. 

زوج های خوشحال همیشه خواسته های همسرشان را در اولویت یا در کنار خواسته های خودشان قرار می دهند و سعی میکنند در زندگی مشترک به علایق یکدیگر بها بدهند و برایشان زمان بگذارند تا زمینه خوشحالی یکدیگر را فراهم نمایند. 

 

زوجین خوشبخت به جای این که تمرکزشان را روی منافع و علایق شخصی بگذارند مسیر را تغییر می دهند و می بینند که چطور میتوانند زندگی بهتری برای همسرشان بشازند. 

زمانی که شما به آرامش و علایق همسرتان بها بدهید او نیز متقابلا در جهت آسایش و تلاش شما گام بر می دارد و زندگی بهتری برایتان فراهم می کند. این تبادل انرژی مثبت دو طرفه برای بهبود زندگی زناشویی بسیار مفید است.

 

انسان ها به طور ذاتی به سمت کسی که به علایقشان ، علاقه نشان می دهد ، جذب می شوندو به کسی که کاری مثبت برایشان انجام می دهد، لطف و محبت بیشتری دارند.

زوج های خوشحال یکدیگر را می بخشند

همه میدانیم که هیچ کس کامل نیست، زوج های خوشحال افراد بی عیب و نقصی نیستند ولی با وجود اشکالات و نواقصی که در شخصیت یا رابطه شان دارند ، می دانند که باید یکدیگر را ببخشند و ناراحتی را به سرعت حل و فصل کرده و به اصطلاح مشکلات را روی هم تلنبار نکرده و کش ندهند. 

 

رازهای زندگی زوج های خوشحال , راز زوج های خوشحال , تصاویر زوج خوشحال

زوج های خوشحال رابطه عاشقانه شان را حفظ می کنند

 

حفظ رابطه عاشقانه

زوج های خوشحال می دانند که برای حفظ طراوت زندگی زناشویی باید طراوت رابطه عاشقانه شان را حفظ کنند. اغلب زوج ها با گذر زمان رفتارهای عاشقانه شان را کنار می گذارند. 

ولی پایه و اساس یک زندگی مشترک سالم و شاد ، روابط عاشقانه است. زندگی مشترک مثل یک گیاه است که اگر به درستی مراقبش نباشید ، پژمرده شده و خشک می شود.

 

ابراز عشق و محبت کلامی و جسمی ، تضمین کننده رضایت زوجین از یکدیگر است. زنده نگه داشتن عشق در خوشبختی و شادی زوجین اهمیت زیادی دارد. 

زندگی مشترک بدون دلبری های عاشقانه و شیطنت های جسمی و بوسه و آغوش ، مانند زندگی با یک هم خانه یا خواهر و برادر است. 

چنین زندگی ای به مرور کسالت بار و خسته کننده خواهد شد و کنارهم ماندتان تبدیل به یک عادت روزمره می شود ، آیا شما از زندگی مشترک چنین چیزی می خواهید ؟

 

زوج های خوشحال لمس و روابط فیزیکی را در اولویت قرار می دهند

در زمینه روابط جسمی یادتان باشد که افراد تمایلات و خواسته های متفاوتی دارند. زوج های خوشحال در این زمینه با هم به توافق رسیده اند و سعی می کنند خواسته های یکدیگر را برآورده کنند. 

 

برقراری رابطه فیزیکی بخش از ابراز عشق و علاقه است ولی روابط جسمی صرفا به رابطه جنسی محدود نمی شود. داشتن رابطه جسمی غیر جنسی در روابط روجین خوشحال بسیار با اهمیت است. مثلا در آغوش کشیدن ، گرفتن دست یکدیگر ، نوازش یا بوسیدن های گاه و بی گاه  نقش بسیار مهمی در گرم شدن رابطه زوجین دارد. 

 

این تماس های جسمی باعث می شود که احساس بهتری نسبت به هم داشته باشید و از نظر احساسی بیشتر به هم مرتبط شوید و تنش های و استرس های روزمره و کاری، تاثیر کمتری بر شما بگذارد. 

 

چگونه زوج خوشحالی باشیم , زوج‌های خوشحال و راضی , زوج های خوشحال

زوج های خوشحال و شاد از هم حمایت می کنند

 

زوج های خوشحال حامی یکدیگر هستند

همه ما آرزوهایی داریم که هنوز به آن ها نرسیده ایم . زوج های خوشحال در این مسیر یکدیگر را همراهی می شکند و حامی هم هستند. 

زوج های شاد در هر شرایطی پشت هم هستند و اگر یارشان دچار مشکلات خانوادگی یا احساسی شده باشد از او حمایت می کنند و همسرشان می داند که تحت هر شرایطی میتواند روی آن ها حساب کند.

 

زوج های خوشحال با هم خوش می گذرانند

زندگی را به خودتان سخت نگیرید یادشان باشد که همیشه زمانی را برای خندیدن و خوش گذرانی با هم اختصاص دهید. حتی اگر زندگیتان با چالش و سختی های زیادی روبرو است با هم بخندید تا  دنیا به رویتان بخندد.

 

برای شاد بودن و خوش گذراندن با هم بهانه هایی پیدا کنید. شاید باورتان نشود ولی زمان هایی که با هم خوش می گذرانید و می خندید در واقع چسب زندگی زناشویی شما هستند که باعث می شوند زندگی بهتری را تجربه کنید. 

با هم به کوه نوردی دو نفره بروید ، فیلم کمدی ببینید یا هر کار دیگری که باعث شود با هم بخندید و لحظاتی را خوش بگذرانید. حس شوخ طبعی در زندگی زناشویی معجزه می کند.

 

گردآوری : بخش زناشویی بیتوته


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ناگفته های زندگی
برچسب‌ها: ناگفته های زندگی