کد قالب کانون هشدار،که خداوند به آساني نخواهد گذشت!

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 525
بازدید دیروز : 176
بازدید هفته : 525
بازدید ماه : 753
بازدید کل : 153409
تعداد مطالب : 2271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 2 خرداد 1402

هشدار،که خداوند به آساني نخواهد گذشت!

يکي از اين امور، توجه دادن همگان به کار و تلاش و جديت دولت براي حل مشکلات کشور براساس شعارهاي انقلاب اسلامي و تحقق آرمان هاي آن و پرهيز دادن همگان از سياه نمايي در وضعيت کشور و تخريب دولت است. در ماه هاي اخير، معظم له...


هشدار،که خداوند به آساني نخواهد گذشت!


خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا)-دفتر پژوهش و بررسي هاي خبري:رهبر معظم انقلاب اسلامي چهارشنبه گذشته در ديدار با کارگزاران حج، با توجه به فضاي سياسي کشور، نسبت به بي بند وباري در اظهارنظر عليه دولت هشدار دادند. در اين يادداشت به تحليل اين موضوع مي پردازيم:     
براين اعتقاد و باور هستيم که در جامعه و نظام سياسي مبتني بر تفکر و انديشه امت و امامت، "امام" به عنوان ستاره راهنما براي امت است و نجات، فلاح و رستگاري امت، در گرو مبنا قرار دادن همين ستاره راهنما از سوي امت براي حرکت در تمامي ابعاد و قلمروهاي حرکتي مي باشد. اين جمله قصار و حکيمانه حضرت امام - قدس الله نفس الزکيه - که فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکتتان آسيب نرسد»، ناظر و حاکم به همين معناست. جمله مذکور خلاصه و عصاره انديشه سياسي شيعه است که ولايت فقيه در عصر غيبت را، تجلي و تنها بستر تحقق حاکميت الهي دانسته و هر آنچه غير از اين باشد را طاغوت مي داند. در واقع ولايتمداري، شاخص اصلي براي سنجش ميزان اسلامي بودن، ديني بودن، مومن بودن و خداوندمحوري در جامعه است. براساس آموزه هاي ديني و معارف اسلامي، مي توان چهار مولفه اعتقادي، معرفتي، محبتي و تبعيتي را براي ولايتمداري برشمرد. بنابراين فرد، گروه و جامعه اي ولايت مدار است که از اين چهار مولفه برخوردار باشد.
طي سال هاي اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) به عنوان ولي امر و صاحب مقام و منزلت امامت امت در عصر حاضر، نسبت به مسائل سياسي جامعه، همواره مردم و به ويژه خواص جامعه اعم از مسئولان و نخبگان سياسي مذهبي را به نکاتي متذکر شده و خواستار توجه و عمل به آن شده اند.
يکي از اين امور، توجه دادن همگان به کار و تلاش و جديت دولت براي حل مشکلات کشور براساس شعارهاي انقلاب اسلامي و تحقق آرمان هاي آن و پرهيز دادن همگان از سياه نمايي در وضعيت کشور و تخريب دولت است. در ماه هاي اخير، معظم له بارها ضمن تاکيد بر ضرورت انجام نقد سازنده و منصفانه، فرموده اند بسياري از آنچه در پوشش و با عنوان نقد انجام مي گيرد، در واقع تخريبي است که در نهايت دود آن به چشم نظام اسلامي (نه تنها دولت به عنوان قوه مجريه) مي رود و اين يک ظلم بسيار بزرگ در حق نظام اسلامي است. رهبر معظم انقلاب اسلامي چهارشنبه گذشته نيز در ديدار با کارگزاران حج، با توجه به فضاي سياسي کشور، نسبت به بي بند وباري در اظهارنظر عليه دولت هشدار دادند. ايشان در بخشي از سخنان خود فرمودند: «اين دستاوردهاي نظام اسلامي، به راحتي محقق نشده است که عده اي بخواهند به دليل اغراض شخصي و دشمني با دولت، در اصل نظام خدشه وارد کنند.» ايشان با اشاره به فضاي سياسي و اظهار ناخرسندي شديد از جو تبليغاتي و مطبوعاتي کشور افزودند: «اين فضاي بي بندوباري در حرف زدن و اظهارنظر عليه دولت، مسائلي نيست که خداوند به آساني از آنها بگذرد.» براي اهل خرد و انديشه اين جملات از سوي ولي امر مسلمين تکان دهنده ارزيابي مي شود. مدتها است که رهبر معظم انقلاب نسبت به برخي از موضع گيري هاي ناصواب در کشور هشدار مي دهند. چندي قبل معظم له با اشاره به تخريب ها عليه دولت و سياه نمايي هايي که انجام مي شود، فرمودند که به شدت نگران رواج اخلاق بي انصافي در کشور هستند. البته ايشان تصريح داشتند که اين حرکات بي ارتباط با انتخابات رياست جمهوري نيست و در واقع کساني که سياه نمايي مي کنند و دولت را تخريب مي کنند به دنبال زمينه سازي براي ورود به انتخابات هستند.
اما نکته اي که در هشدار مقام معظم رهبري بايد همه مردم به ويژه خواص به آن توجه کنند، خشم و غضب الهي نسبت به اين بي بندوباري ها و رواج اخلاق بي انصافي در اظهارنظرها و موضعگيري ها است که اگر کنترل و مهار نشود، دامن همه را خواهد گرفت. ايشان در پايان سخنان خود در همين ديدار پس از ابراز ناخرسندي از فضاي کنوني فرمودند: «تفضلات و رحمت الهي تا زماني است که ما مراقب گفتار، رفتار و عملکرد خود باشيم زيرا خداوند با ما خويشاوندي ندارد. برخي کارها و ظلم ها، فتنه اي به پا مي کند که دامن همه، اعم از ظالم و غير ظالم را مي گيرد. بنابراين همه بايد مراقب اظهارنظرها، تبليغات و اقدامات خود باشند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: اعتقادی
برچسب‌ها: هشدار ها